FÖRLÅT

2009-05-19

Fan vilken seg uppdatering jag har haft! men kan betätta lite kort om vad haf har gjort i helgen och igår.

i fredags var jag ju hos frida på prinsesskalas, vi såg tv och hade kul. Hände också lite saker med de fixade sig. Sen for jag och fellan hem till henne och jag sov över där.

På lördag så for vi till luleå, men vi försov oss, vaknade 20 i 9 och vi skulle fara kl 9. Så vi for med mamma senare ist med vi blev förjävligt stressade. Men då vi kom dit så gick vi omkring, sen träffade vi nåra lulegrabbas som vi gick omkring med tills vi skulle fara till hotellet. Jag fick med mig ett hårspray, hittade inge mer. Då vi kom till hotellet så satt vi och såg melofifestivalen coh var ute och chillade på en super mysig brygga vi hittade.

På söndagen så for vi hem och då chillade vi på svartudds bryggan, grymt mysigt! haha, sen så gjorde jag inte så mkt.

I går så var de då skola, helt vanlig skola, då jag kom hem så pluggade jag lite matte.

Idag så var de också vanlig skoldag, på gympan så körde vi brännboll, vårat lag vann! sen var de också matteprov och de gick sådär.




älskar er flickor! :)

fellis och jag på fridas prinsesskalas :)

hihi, diggade bilden :)
2009-05-19 @ 18:13:30 Allmänt Permalink


1 Comments

Anonym
2009-05-19 @ 21:34:41

varför la du itne in bilden på "klubban"? :<


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback