dålig uppdatering(IGEN)

2009-05-24
Fan vad jag har blivit dålig på att uppdatera, men de blir så på helgerna. Man sitter lixom aldrig vid datorn, haha! men kan berätta vad jag gjort dom senaste 2 dagarna.

torsdag for vi till nrf, vi satt i fjörn och grillade osv. jag och mimmi fick även grönska hela byxorna + att byxorna var ljusa. haha vi kom hem efter 12, då gick jag och mimmi in t husvagnen och pratade och sen somnade vi vid halv 3? haha

Freadag så for jag mimmi hans och måns med mopparna och köpte glass i stan, sen for jag och mimmi hem till mig och fixade oss, sen for vi till nrf och var med nåra hos macke. Sen gick vi omkring, tillsist for vi hem vid 12. Då vi kom hem så fick vi sällskap igen, vi satt ute och inne och snacka osv. Sen vid halv 4 kom en pratglad kille. haha men just före 5 for dom iväg och jag och mimmi fick sova.

Lördag så vaknade vi just före 10 för vi skulle ta bussen till luleå 10 i 12. Men de blev helt cp, så vi for aldrig till lule. Men mamma skulle till skellefte, så då följde jag och mimmi. men vi hittade inget. Då vi kom hem så fixade vi oss, sen åkte jag, mimmi och matilda och hämta macke, sen drog åkte vi med pappa till nrf för han skulle till rosvik. Men vi hann vara i nrf i typ 5 min(?) sen ringde vi pappa så fick han komma och hämta oss och skjutsa oss till rosvik. Sen släppte pappa av oss i rosvik, då gick vi till en grillplats där de var folk. VI åkte hem vid halv 11, då vi kom hem satt vi i husvagen och pratade och så.

Idag så har vi inte gjort så mkt, jag och mimmi ska försöka ta oss ut och cykla en sväng.






fin samling, eller vad tycker ni ? ;)

haha ;)


i skellefteå, såg grerts och robbans promenad genom srevige.

såhär kan de se ut då man väntar på skjuts hem från skeå.
2009-05-24 @ 15:10:07 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback