asså, vafan?

2009-05-12
haha, har märkt en sak att nästan varje gång jag gå in på datorn så sitter jag typ alltid ca en halv timma och glömmer helt bort att logga in på msn, haha kul för er att veta, menmen, fick bara lusten att skriva de.

Idag så har de varit skönt ute, på rasterna låg den en massa folk ut spridda över skolans '' gräsmatta'' och mådde gott. Hade också spanska prov idag, de gick faktiskt bra ! Så nu är de bara eng prov i veckan som är kvar, riktigt skönt, men då har vik ju matte prov nästa vecka. kulkul! Sen gick jag med Elin på stan och kikade på kläder, hittade lite saker som jag kanske ska köpa i luleå i helgen. Men annara blev de bara subland, riktigt jäkla gott! MUMS!

men nu ska jag gå och plugga ett tag, sen ska jag se house som är kl 9.


sol i piteå!

byggde pappers torn på bilden i måndags

hihi ;)

mmm ;)

grymt jäkla gott! ;D
2009-05-12 @ 19:08:25 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback