2009-05-04

2009-05-04
dålig uppdaterning, jag vet! men har inte haft tid med datorn, har varit borta så mkt på sista tiden.

Men igår så kom iaf mimmi, vi for ut och cyklade till max, där elin, hans och måns var. Sen for vi till måns och hoppade och chillade på studsmattan. Efter de åkte vi moppe till pirat kiosken och köpte en efterlängtad mjukglass, fyfan så god de var! haha Sen for jag, mimmi, sebbe och pappa till lars i rosvik och åt smörgåstårta. Sen stannade vi i rosvik ett tag.

Idag så har de då varit skola, vi gick till efter lunch och sen åkte jag på hans moppe till strömbacka där alla 8er skulle titta på olika program, osv. Efter de for vi hem till mig och sen kom nåra till och vi gick ut till stan eftersom de fanns inget att göra i lägenheten.

men nu ska jag ta och sova, godnatt och sov gott! :)
2009-05-04 @ 22:55:44 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback