PDOL

2009-07-24
Har precis vaknat och ska försöka dra mig till mimmi och hämta alla mina saker. Sen ska jag nog till stan, vill ju inte sitta i en lägenhet hela dagen.

igår gick jag på stan och med mimmi felice och lotta, jag köpte ett par örhängen, ett par chinos, en kajal, ett nagellack och en ny plattång, för min gick ju sönder.

sen var vi då på pdol, vi fixa oss hos mimmi. Sen dråg vi ner till pdol och träffa alla, de var grymt skojj och få träffa alihop.  Vi såg på lonentz & m.sakarias och maskinen, sen gick vi omkring och snacka med folk och åkte karuseller osv, jag åkte 2 st, breakdance och batman. Sen då jag och felice skulle hem, så gick vi till coop och snackade, sen dom nåra från kiruna fram och snackade, och sen 2 st från skellefteå. Sem kom jag hem och gick och la mig.

har glömt USB;n hos pappa, så jag kan inte ladda upp bilder....
2009-07-24 @ 11:08:25 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback