LÖRDAG

2009-07-25
ligger i sängen och har just vaknat, är gode trött eftersom mimmi ringde halv 8 och höll mig vaken i ca 1½ timma.
Igår var vi ju på PDOL, de var lite segt i början med grymt kul i slutet! Fixade mig hos mimmi och for in dit kring kvart över 8. Vi såg lite av veronica maggio, sen såg vi Dead by april. Och där kan man säga att de var mkt folk, dom var tvungen att sätta dit grinder så de inte skulle komma in mer folk där dom spelade.

På dagen for jag  med mamma på lite affärer, köpte en fet godisburk, hheheeh! Sen for jag till fellan, där vi var ett tag. Sen for vi in till stan och åt kebabtallrik, jag fick med mig en spetsbody.

Ikv är sista kvällen för PDOL, vilket är tråkigt. Tiden gick så jävla fort... menmen De är bara att vänta till nästa år igen.


Bilder får ni då jag har hämtat USB;n
2009-07-25 @ 11:41:39 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback