HEMMA!

2009-07-23
äntligen hemma i sverige, i piteå! fan så skönt, gu vad jag har längtat. Efter att ha varit borta i hem hem MÅNAD, så är de jävligt skönt att komma hem. Men nog kommer jag sakna att vara där nere också.

I måndags träffade vi några trevliga göteborgare som som var ute och var med hela kvällen, sen träffade vi dom dagen efter en lite stund efter att ha ätit på en japansk resturang. DE kan jag säga var grymt coolt, för vi satt vid ett bord och farmför var de ett stekbord där kocken lagade maten. Han var skit duktig och då han stekte gjorde han en massa konster, med stekspadarna, knivar och kryddflaskor. Och maten var jätte god! + så lärde jag mig att äta med kinapinnar *stolt* haha jag har en massa videos på de, som kommer upp på bloggen så småning om. Sen en massa bilder, orkar inte ladda upp de nu.

Annars har vi bara gått på stan och sen solat och badat osv, roligt var de! ett minne man aldrig kommer att glömma! :)

PDOL har ju också dragit igång, hann inte in idag. Med ska in hela helgen och ha kul och träffa allihop! LÄNGTAR! :)


nej men nu ska jag ta och fixa en massa saker, så vi syns! PUSS :)
2009-07-23 @ 00:44:56 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback