hemma snart!

2009-07-14
sitter i båten som fortfarande ligger i lagos, men snart drar vi till malaga. Därifrån ska vi också flyga hem, fan vad jag längtar alltså. Nog för att de är kul är också, men borta bra och hemma bäst! saknar allihop!

idag har vi vaknart kring 11, sen gick vi till stan. och sen gick vi och bada och solade vid poolen. Sen har vi inte gjort så mkt, ätit och läst böcker och suttit vid datorn. Snackar just nu med Felice, saknar dig som fan gumman! men snart kommer jag hem på ca 1 vecka, precis då pdol börjar! och mamma har/ska köpa en helgbiljett så jag kan gå in alla dagar! hihihi

nej men nu ska jag dra mig, hadt så bra allihop!


GUMMAN! <3
2009-07-14 @ 00:29:50 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback