Tyyp

2009-02-12
Kom just hem, elr ja just och just. Har hunnit packat träningsväskan, ska och träna serane ikv, sen och sola. Men först ska jag och mamma på stan en snabbis. Idag har skolan gått fort, vilket den gör varje torsdag, fastän vi slutar kl 10 ver 3. Efter skolan gick jag och lucia till hennes mammas jobb, drack varm choklad och plugga so. Sen får vi hem, efter de har jag inte hunnit så mkt. På slöjden fick vi ta hem och sticka en mössa, jag valde lila, eller lucia tyckte att jag skulle ta den fägen. Men nu hinner jag inte skoriva nå mer, eller rätta stavfel ;) haha för jag måste sticka till träningen, hadt! :)


på no:n ;)
2009-02-12 @ 17:04:11 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback