TRÖTT

2009-02-11
som ni ser har jag ändrat headern, och bytt färg på rubriken. Tyckte faktiskt det blev fint! :)
Har varit och tränat BodyJam på korpen, det är kul och något jag skulle rekomendera till er som tkr om att dansa, men även för dom som vill fara och träna :) hihihih 
Då jag kom hem så värmde jag stuvade makkisar och köttbullar. Asså som ni märkt så har jag ätit mkt makkisar och köttbullar, men de är lixom.. ja.. jag, makkisarna och köttbullarna i ett..lixom! haha, nej men de är gott :) 
Nej men nu ska jag lägga mig och läsa, jag vet att jag går och lägger mig tidigt, men de är för att jag är död annar på morgonen. Menmen, PUSS!

2009-02-11 @ 20:53:28 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback