I hold on to this moment you know.

2009-02-19

(skrev de här inlägget för ca 2 tim sen, duktigt Sofia!!! )
sitter vid datorn och ''dunkar'' musik ;) de blev tyvärr ingen träning idag, vi skulle först på body pumpen men bestämde oss för att fara på gymmet ist. Gick sen och åt och glömde bort att vi skulle fara förän  10 i 7 och då blev de försent ;b

menmen, har precis duschat/ badat. men de blev inte lyckat! hade tänt ljus hett på musik osv. Sen då jag sku gå i badet så var de ljummet, inte speciellt skönt, så jag satt där ett tag. Sen gå jag skulle gå och duscha så hade jag satt på vattent för att de skulle bli varmt, då de hade spolat ett tag gick jag in, men då var vattnet iskallt!! men jag var tvungen och plåga mig för jag behövde duscha, burrr* lyckad kväll! hehehe ajja, skicka sms vettjag, ni vet nummret ;) pusssss



Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

2009-02-19 @ 20:35:00 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback