Fredag den 13;e

2009-02-14
som sagt är de fredag den trettonde, vilket betyder otursdan. Men jag får då ingen otur precis, hehe ;)

Aja, idag har de vart skola, efter skolan for jag, sofia, elin och lotta till stan. Men sofia for med sin syster direkt, så dår gick jag elin och lotta på subland, efter ett tag kom alle och fellan. Jag och lotta satt sammanlagt där i 2 tim ;)

Sen gick vi och fikade på nodo, förutom elin, för hon skulle hem. Senare gick jag och lotta och kikade runt på stan, lotta hittade sig ett par skor. efter det gick vi på MQ dör jag testad en jätte fin klänning och ett par högklackade skor, dom var riktigt höga, fattar inte hur jag kunde gå i dom, men de gick ;) efter de for vi hem.
 Efter ett tag kom Elin, Sofia, Alle och Lotta, vi såg på film osv :) men nu ska jag sova, godnatt ;D 



skolfotot, för ett tag sen ;)
2009-02-14 @ 00:53:04 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback