alla hjärtans dag!

2009-02-14
Först vill jag hälsa till er alla en glad alla hjärtans dag. Okej, de där lät lite konstigt, men så får de bli :) hihihi Idag har jag varit på korpen och tränat, sen for vi till stan.
Åt lunch med mamma och pappa, sen kom lucia och då gick jag med henne.
Jag köpte ne vit och marinblå randig tuptop, tänkte den kan vara fin till sommaren.
For sedan till lucia och var där ett tag, sen for vi till rosvik och hämtade Jonathan.
Nu ska jag städa det Jacquieline gjorde i morse, inte kul!
Mamma har också gjort iårdning en alla hjärtans middag, har också fått en foundation av mamma i alla-hjärtas present. Ikv ska jag vara med Felice och se melodifesttivalen och mysa och äta godis. Nej men nu sjag jag sätta på musik och börja städa, PUSSS!


tuptoppen, Gina Tricot

nya foundation

såhär kan de se ut på min lillasyrra har varit och lekt i ens rum...........
2009-02-14 @ 17:32:25 Allmänt Permalink


1 Comments

Elin
2009-02-15 @ 00:24:44

du är utmanad! läs min blogg:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback