Morgonstunden

2009-12-02
Just ätit, har varit grymt hungrig! Bara ätit en
hårdbrömacka på skolan, sen lite nudlar hos
Felice. Ska börja plugga snart också, har prov
nästa vecka på tisdag, sen ska jag göra spanska
saken. Läraren ska även spela in vad vi säga,
hoppas vi slipper se de efter, gryyyymt pinsamt!
Sen skriva en krönika, efter de är vi FRIIIIIIA,
eller juste fan! Vi ska ju redovisa i so;n också,
fyfan va jag är less skolan nu!

Imorgon ska vidå först ändå till skola uti skogen,
sen gå skola i en timma, sen gå hela jävla vägen
till strömbackaskolan, som jag typ bor brevid!
Känns grymt jävla onödigt! åh!

Ajja, håller på att ladda ner nya American pie
filmen. Får se om jag ser den eller oc ikv.

inte bra bild, men känner att jag alltid har tur med mina mobiler..
Alltid är de nått fel på dom....

2009-12-02 @ 17:46:56 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback