Heartless

2009-12-03

Kom hem för en stund sen, ska börja plugga till engelska
provet som är på tisdag. Ska prata med läraren om en bok
på engelska, sen ska vi läsa några texter och en massa jävla
glosor.. osvosv. Sen ska jag översätta meningar som som vi
ska redovisa på spanska, inte kul.. seriöst, just nu vill jag bara
lägga mig i sängen med mackor och varmchoklad och se på
oc. ÅH!

Steppen idag gick ganska så bra, tappade bort oss lite. Kan
skylla på att jag råka tappa bort lite grann, hehe. Men nog
tror jag vi klarade de och juste, jag slapp göra den själv!!!

For även en sväng på ica och köpte lite saker, bla. rengörnings
shit och läppsyl, fyfan vad jag har saknat de!

Nej nu ska jag åter gå till att börja plugga! KRAM!

2009-12-03 @ 16:58:39 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback