091206

2009-12-06
Såg just klart och kom på att jag har glömt äta av min
chokladjulkalender, åt senast av den den 3;e. Så de
betyder att jag har 3 chokladbitar att äta av, mumms!

Idag har jag då varit i skellefteå, blev väck klockan 9
av att minbror stod och banka på dörren och sa att vi
skulle fara. Så då fick jag gode så bråttomt, men vi for
senare så jag skulle få hinna duscha osv.
Fick med mig hem ett par sammetsleggings och ett par
nördbrillor.
Kvällen har spenderats hos mig med Felice och Erik, vi
har inte gjort så mkt. Såg film, sen fick vi sällskap av
en galen Jacqueline.

Imorgon blir det att plugga, har mycket att göra i veckan.
Bland annat engelskaprov, muntliga spanska saken och
so-redovisninge, som jag tror ingen i klassen är klar
med. Alla började med powerpointen förra gången,
och en sån sak tar ganska länge. Sen har vi 2 ggr kvar
att jobba med. För den tredje gången börjar redovisningen.

Nu ska jag sova! Sov så gott allihopa! KRAM!!

sammetsleggings
- bild snoddfrån google, orkade inte ta en

brillsen
2009-12-06 @ 01:38:38 Allmänt Permalink


1 Comments

Anonym
2009-12-22 @ 16:12:00

vars har du köpt dina leggings? :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback