yeye

2009-08-22
ligger i sängen och ska sova typ nu. Är heltt död, skolan tar kol på mig! menmen, nu ska vi inte klaga, tänk positivt de är ca 40 veckor kvar till sommarlovet!

Ikv har jag och felice vart och sett hockey, lule vann med 3-2. Vi träffade en massa folk dära som vi var med, och vi kom in gratis, ehehhe. Annars hade de kostat 80 kr. Efter matchen for vi till bigboy en sväng, sen for jag didde, jack och felice hem till mig och såg superhero movie. Men jag somande typ, var grymt trött.

nej men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorrn. Har moppekurs, vi ska ha uppkörning. Men har kört moppe förr, så jag tror de ska gå bra!


resten av bilderna från konfan;

grymt jävla god glass, men spillde chokladsåsen på byxorna....
POSEN!

den va kul!










Ett minne för livet!

i kyrkan


snodd av elin, har inte fått dom andra skickade. Men vafan gör jag?!
2009-08-22 @ 01:52:33 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback