GÖTEBORG

2009-08-09
Vaknade för en liten stund sen av att jackie väckte mig. De visade sig också att jag hade jätte mkt cholkad märken i mig säng, sen tittade jag på mig hand och de visade sig att jag hade en smältchokladbit där. Kan bara säga att Jacqueline har varit i farten igen!

Idag ska jag packa klart och sen kvart i 3 ska jag vara på kyrkcenter, därifrån ska vi åka till tågstationen och ta tåget ner till göteborg. Vill inte fara dit, men man får göra de bästa av situationen. Får se om jag tar med systemen, de är ju trots allt pappas.

Vet inte om jag skriver nå mer, men annars får ni ha de så bra. Pussss och kram!
2009-08-09 @ 10:24:52 Allmänt Permalink


1 Comments

Felice
2009-08-09 @ 14:42:24

Hahahaha, hade jackie gjort det?:O


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback