the other side

2009-04-23

har testat discokläderna som jag ska ha imorrn, blir en svart snygg klänning som jag fick låna av elin och ett par tpets tights som jag köpte idag. Jag köpte också ett vitt tublinne från gina, jag fick också en söt rosa klänning av mamma som hon har köpt från VILA.

Idag var de då skola, sen for jag och Felice in till stan och gick omkring, köpte en fanta och de som står ovanför. Härligt väder vad de också.

Imorrn ska vi in till stan och gå omkring, sen gå och äta ute. Sen hem till mimmi och fixa oss inför discot, de komme rbli grymt kul!
Men nu ids jag inte skriva nå mer, ska plugga so. puss och kram!

2009-04-23 @ 21:15:07 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback