kommer inte på nått att skriva

2009-04-05
fan va de är jobbigt med rubriker, alltid svårt att komma på vad man ska skriva. Dåligt uppdatering, men kan berätta lite om igår.

Först vaknade jag och mimmi, sen vid halv 12 for mimmi till hästen. Sen då klockan var kring 6 for jag till mimmi där vi fikade oss. Sen gick vi i till ica och vi hade tights men som tur var var de inte speciellt kallt! Kom till ica där elin max och luis väntade. Handlade glass och popcorn, sen hyrde vi REC. Äcklig film, jag satt imitten med en kudde i högsta hugg och höll mimmi i handen. Förlåt om du har fått ont i den, men du vet hur jag är. haha, menmen.

Idag så var de konfa, mimmi sov över idag också. Vi gick upp kring 10, eller jag gick upp och ''fixade'' mig. Har ju allt smink och sånt hos alle, men hon får lov att ta med de till skolan imorrn. Då är hon riktigt gullig!
Sen får jag till konfan med elin, där vi också såg bio. Den hette Jesus Christ Superstan. Dom hade jävligt högt ljud och dom sjöng jävlat hela tiden. Så ni fattar om man fick ont i öronen.

Senare idag ska jag nog se film, men ska äta nu. Puss och kram:)


2009-04-05 @ 16:33:04 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback