huvudsaken

2009-04-20

ligger i sängen och chillar, ska nog ta och sova snart. Är grymt trött också är de ju skola imorrn, INTE KUL! Aja livet är hårt. Idag så har jag då varit på skolan, slutade tidigare eftersom vi inte hade nån bild. Men på spancka lektionen hade vi gode kul, hihi. Sen efter skolan for vi in till stan och kikade omkring, hittade ett eventuellt disco linne. För er som inte vet är de ju Hortlax-discot på fredag! Men får se om de blir de, mimmi hade iaf köpt en snygg klänning från JC.

Nej men nu ska jag ta och sova, får se om jag skriver nå imorrn eftersom vi inte har nå internet i lägenheten. Ni kan nå mig på mobilen iaf. Kika gärna in på pixbox, sofiiaah.
PUSS GODNATT! ;D




söjn mkt plats fick jag då i lördags!
2009-04-20 @ 23:01:34 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback