You're the only one who knows that

2008-10-23
satte mig just framför datorn, har just ätit :) Vi slutade vid 10 över 3, men jag, mimmi och Lucia stannade typ till 20 i 4 ;P haha men de var för mimmi ville veta vad hon hade på provet, så vi väntade tills Jens hade rättat klart de. Innan vi gjorde provet var jag och dom flesta skit nervösa, fråga mig inte varför, jag brukar inte vara så jävla nervös, men provet gick bra iaf :) Fösta lektionen hade vi SO, då hade vi skrvit nån utvärdering till utvecklingssamtalet, och då började hom pladdra om att vi var den enda klassen där de var så många som var så negativa osv, och att dom flesta tkr att de var tråkigt, hon höll typ på att prata om de i en kvart! menmen, nyss så kom några som mamma och pappa känner och skulle ge Jackie presenter eftersom hon fyller år :) och så fick jag en biobiljett ;D har 4 st nu ;) nån som vill gå och se bio? ;P haha. Men nu ska jag fortsätta me annat, ha de bra ! :)

Kåbdalis i vintras, härliga tider ! ;D







pusshejs/ sofia :)
2008-10-23 @ 18:04:15 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback