''We can handle this together''

2008-10-22

Sitter med no boken och pluggar och väntar på att kladdkakan ska bli klar ;P Jacqueline fyller 2, imorrn men morfar och moster kommer idag, så då måste vi ju ha fika :) jag känner att jag har pluggat gode mkt no senaste tiden så jag får då ta och hoppas att de ger reultat ;) haha Idag på HK;n så gjorde vi ingen smulpaj ;( de blev grova tekakot, usch! ;P Senare idag så skulle jag egentligen på ridnig men de blir och plugga och fika istället :) Imorgon så pratade mamma om att vi skulle fara och göra pass under lunchen, hoppas vi far utomlans ;) hehe, men nu ska jag fortsätta och plugga, ha de bäst ! ;D















pusshejs/ sofia :)
2008-10-22 @ 16:17:28 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback