take us as we are, or not at all

2008-10-18
har inte hunnit skrivit så mkt, har pluggat gode mkt och sen tränat ;P menmen, i torsdags så var de skola sen for jag på korpen och tränade ;) Sen in Fredags så var de skola, sen for jag, Lotta, Sofia, Alexandra och Elin till stan och gick omkring och sen fikade ;P senare så kvällen så hade jag Lotta och Sofia mys kväll, vi hade köpt godis, chips och hyrt film :) Vi lagade också egen mat, det bliv fläskfilé inbakad i smördeg och nå goda potatisar, MUMS :) sen sov jag över hos sofia och idag har jag varit på stan, men nu ska jag äta, ha de bäst! ;D


köpte den här tröjan ;)

Lottas sallad ;)

middagen :)






pusshejs/ sofia :)
2008-10-18 @ 17:42:13 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback