someday

2008-10-26
sitter i sängen med datorn och kikar runt lite, och alla sover typ, förutom jag ;P hihi idag så har jag varit på träning, sen så har jag varit i luleå med mamma och pappa och gått på stan i en timma typ ;P hehe, men jag hittade iaf 2 tröjor och ett par örhängen :) efter luleå, så for vi en sväng till rosvik och var där ett tag, sen for vi hem och då for jag till lucia, lr hon for först till mig, sen for vi till henne :) hihi
igår så fick vi ju höstlov :) efter skolan så hade jag absolut inget att göra, så jag tog ett mysbad :) sen så for jag till felice, vi satt mest framför datorn, och såg idol :)
imorgon så får vi se vad som händer, ha de bäst! :)


med lucia :)

mysbad :)

med felice :)






pusshejs/ sofia ;*
2008-10-26 @ 00:46:14 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback