so what

2008-10-21

har just pluggat klart NO;n, elr klart och klart vet jag väl inte, får väl fortsätta imorgon också ;P

De jag har gjort idag har väl varit på skolan en lektion for sedan hem pga, huvudvärk och sedan legat i soffan och sett film, sen mest suttit vid NO boken och sen datorn och sedan tv, sen NO boken igen och nu är jag här ;P

Imorgon ska jag till skolan, för jag känner mig lite piggare nu. På HK;n imorgon ska vi göra smulpaj och något mera, kom inte riktigt ihåg vad de var förnågot ;) hehu
men nu ska jag gå och se lite tv, sen gå och lägga mig och sova;P ha de bäst =)



ser de inte smarrigt ut? :)





pusshejs/ sofia :)
2008-10-21 @ 20:21:06 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback