please don't say goodbye

2008-10-29

satte mig precis farför datorn, och sitter med den i sängen:) kom hem för ett litet tag sen :) har varit på bio men mimmi och amanda. Vi såg High school musical 3 , den var väl ganska bra :D sen cyklade vi hem fast de gick i snigelfart, kan jag säga ;P hihi , sen följde mimmi hem och vi satt och pratade och läste en Frida-tidning som jag fick idag, haha, vi satt tyyyp och garva åt några grejer som stod i den :) hahaha, men nu ska jag dricka upp min Fanta och lägga mig och sova, vaknar typ jämt tidigt, mellan 8 och halv 10, man kan säga att jag är lite nattuggla och gode morgonpigg ;P haha förutom då det ät skola :) men aja, ha de bäst!! :)



dock dålig bild :) 





puss / S :)
2008-10-29 @ 00:28:53 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback