let's play

2008-10-31
kom just hem från mimmi, vi spelade guitarhero! Fan va kul de var, spelade battle HAHA kul, right mimmi och mandy? :D

idag så har jag sovit(hmm, vem gör inte då?) sen så har jag gjort min iårdning, sen väntat på mamma och pappa, sen for vi till stan. Då köpte jag en stickad myskofta från Vera :)

sen for vi till Lorentz och Eva och var där ett tag, vi åt Taco , sen såg vi film, sen åt vi glass, sen satt jag vid datorn, sen får jag med amanda och mimmi till coop, sen får vi hem till mimmi :)

så far vi til haparanda, kommer kliva upp gode tidigt, så jag får nog ta och gå och lägga mig snart, ha de bäst! =)






puss/ S
2008-10-31 @ 22:33:58 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback