keep moving

2008-10-14

Igår så skrev jag ingenting, för jag gjorde annat :) menmen, igår var de skola och vi fick tillbaka vårat spanska prov, det gick väl ganska bra ;P Sen efter skolan så for jag hem med Lucia och sen kom Lotta, kring halv 5 for jag hem för jag skulle göra lite läxa ;) Idag så har de varit skola som vanligt, vi fick tillaka SO-provet också och den gick väl också ganska bra ;P haha. Vi slutade kring 4 och då for jag hem och satte mig vid datorn ett tag sen så for jag till Lucia för att se Ugly Betty och Desperate, fick nya Frida idag så nu ska jag gå och lägga mig och läsa sen, ha de bäst! ;D
Föresten så fyller Mimmi 14 år idag, grattisgrattis ! <3 :D










pusshejs/ sofia :)
2008-10-14 @ 22:22:46 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback