fram och tillbaka

2008-10-08

hejj :) sitter och lyssnar på musik och laddar över bilder till pixbox, slutade 11.15 idag, hade halv hemstudiedag. vaknade halv 7 skulle duscha, hinna göra mig klar osv, sen så cyklade jag till badhusparken, har HK där, de tar typ 6 min att cykla dit, sen då HK;n var slut skulle vi tillbaka och ha lektion i en halv timma!! då for alla och köpte nå godis på statoil :) skjutsa lucia en bit då vi slutade, sen så forstatte jag med felice ;D men nu ska jag gå och plugga, hade bra! :):)





kallt som fan då jag cykla till badhusparken ;P



jag och hans gjorde fint på HK;n ;P




pusshejs/ sofia =)
2008-10-08 @ 12:55:52 Allmänt Permalink


1 Comments

HANNA :@
2008-10-08 @ 18:42:23

OMGGGGG! SÅ FUL :O TAAAAAA BORT! (A)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback