You're not the person that I once knew

2008-11-12
kom hem från skolan för ett litet tag sen, sitter nu och lyssnar på en väldigt bra låt. Dagen började med att jag vakna, fixade iårdning mig och for till HK;n, Vi bakade pizza, den blev faktiskt god! Fast det som var dåligt är att dom snålar med drickan.. ;P haha. Då vi skulle tillbaka till skolan så åkte jag buss, så vi fick stoppa in cykeln i bussen. Sen då vi hoppa på bussen så visade Lucia skolkatalogen, USCH säger jag bara , inga mer komentarer. SEn fortsatte dagen med friaval, sen slutade vi 5 i 2 .
 Snart ska jag och rida, sen så blire nog plugga lite engelska och tv, sen sova :) men ska inte skriva något mer, ha de bäst!


Några månaders gammal Jacqueline :)


puss&kram/ s
2008-11-12 @ 14:59:33 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback