What do you live for?

2008-11-23

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag hade inte riktigt tid att skriva igår. Dagen började med att jag blev väckt av mamma halv 9, hon frågade om jag ville följa med till luleå, men det ville jag inte. Så senare på dagen for jag med mimmi till Zeus, efter det så fork jag hem och duschade och så. Senare på kvällen for jag med mamma och pappa till Lorentz och Eva, där var också Lucia så jag var med henne. Vid 8 for jag med Hanna, Sofie och Mimmi och såg Twilight på bio. Jag tycker att den var riktigt bra och vill se den igen! :) Efter bion for jag till lucia och sov över där. Nu 9idag har vi sett tv, sen for jag hem. Men nu ska juag inte skriva något mer, så ni får ha det så bra! :)




:):)



puss&kram/ s
2008-11-23 @ 13:45:34 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback