vi är smarta, elr så inte :)

2008-11-26
sitter nu och lyssnar på musik och ska snart dra mig till sängen och se klart en film. Då jag skulle gämta USB-sladden sprang jag runt och letade den, hittade en efter ett tag så då gick jag och satte min skönt i soffan och la datorn i famnen, sen så kopplade jag i USB;n, men då märkte jag att något fattades, kom inte på det på en gång( det tog ca 5 sek), men sen foll polletten ner jag hade glömt telefonen, riktigt smart!
Idag så hade strömmen i stora delar av skolan gått, så då vi skulle äta så fick vi äta från pappers tallrikar och plast gaffel och mugg, de var blodpudding, USCH! man fick bara ta det man orkade för dom hade typ inge mer mat. Men jag blev typ proppmätt efter jag hade ätit 3/4 av maten. Men sen fick vi veta att dom som gick och åt halv 12 fick gå hem för det fanns inge mer mat och våran klass och några andra klasser åt kvart över elva, fatta sura vissa blev, jag ville ju hem! menmen, nu ska gå, sängen väntar ;)


mums,... not!


puss&kram/ s
2008-11-26 @ 21:42:21 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback