trying to apologize

2008-11-07
men hejjjjjj! sitter nu har och har just kollat i backas skolkatalog, eftersom brosan har den :) hihi, Idag hade vi matte prov, gick bättre an vad som var väntat, kan jag säga :) haha intressant, jag vet :D men efter skolan gick jag på stan med alexandra. Sen så mötte vi elin och då gck vi med henne. Sen så skulle hon till busstationen och hämta erik-joel, sen gick vi och fikade på piteå café, jag tror faktskt att dom som var där trodde att vi var nå jävla rönnen som bara satt och skratta, haha :) just nu slår jag vad om att jag har nå stavfel i inlägget, men jag orkar inte bry mig, texten är så lten och jag sitter 2 m, från tv skärmen där datorn är i kopplad :) haha, men nu ska jag gå och städa, hade bra ! ;D






puss / s
2008-11-07 @ 16:56:07 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback