kallt'kallt

2008-11-29

dålig updatering jag vet, men jag har lixom inte haft tid att skriva. I torsdags gjorde jag väl inget speciellt, bara skola.
 
Just nu kom jag hemifrån Lucia, va har ätit middag och sett film osv. Riktigt mysigt vare, men då vi såg pirates of the caribbean som gick på femman va jag så jävla trött att jag somnade just i slutet och vaknade då texten var över.

Tidigare idag så vare skola, en normal fregag. Vi fick se en dokumentär film som handlade om world trade center, det var en helt vanlig kille som filmade det. Han filmade om en kompis som just hade blivit brandman, sen filmade han och filmade. Sen kom det till den 11 september då dom for ut på en vanlig utryckning, då dom hörde ett plan flyga över dom, han filmade planet och precis då störtade det in i World Trade Center, fatta hemskt det var ! usch.. aja, nu ska jag gå och sova, om jag kan. Låg igår kväll och försökte sova i över en och en halv timma, men det gick inte.
Men nu ska jag gå och försöka, Godnatt! :)



ja, man kan då inte säga att vi har tråkigt på rasterna :) haha

:):)

puss&kram/ s
2008-11-29 @ 00:37:51 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback