Are you scared to let them know it's you?

2008-11-12

Har just letat efter några snygga klänningor på internet till SDOL discot, letar efter en speciell, vet inte om den finns i piteå, men får se om jag hittar någon liknande då jag går på stan nästa vecka :) Idag så har de varit slapp dag på skolan. Efter skolan så cyklade jag hem, och satte mig framför datorn, sen for jag på ridningen. Sen så for jag, mamma och Jackie och köpte mat på Big Boy, smaskens :) men nu ska jag hoppa i duschen, sen måste jag plugga lite på Engelskan, men som tur var så pluggade jag de mesta idag på fria val :) haha, men ha de bra allihop !



mat från Big Boy


puss&kram/ s
2008-11-12 @ 20:42:05 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback