The winner takes it all

2008-12-13
Hallooooooooo:) Sitter nu i sängen och ska snart lägga mig och sova, är förjävlit trött! ;>  Idag har det varit en chill dag först lucia sen slutade vi 1 och då for jag Felice, Elin och Lotta :D Sen for vi och åt på thai garden, riktigt gott! :) Det var för att Sebbe fyllde 16 år ;) Efter det for vi till ica och handlade glass, till mig och felice, och ett kontant kort till mobilen, så nu har jag gratis sms, så det är bara att langa sms :D Hos felice såg vi Idol, Kevin vann och det var riktigt bra, men Alice var också bra :) Men nu ska jag sova, GODNATT/ sofia :)


maten på thaigarden :)

-subland ;>
2008-12-13 @ 01:12:53 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback