Onsdag, 14:14

2008-12-17
Hallåååååå! Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har inte orkat skriva på ett tag ;) Aja, idag så har vi haft innebandy tunering, det gick väl så där, första matchen blev det 5-5, andra matchen blev dt 3-2, så den matchen gick inte så bra. Tredje matchen blev det 10-2, så vi vann :D och fjärde matchen blev det 2-3 till oss :) men vi kom inte till final, fast det gjorde killarna och dom vann! Grattis till 8es killar! :D kul var det iaf! :) Senare idag ska jag på ridning, sen baka 3 kladdkakor till brosan som hans klass ska äta ;) men nu ska jag dra, ha de bra ! :D

Klassen på innebandy tunering :)


puss/ s
2008-12-17 @ 15:35:53 Allmänt Permalink


1 Comments

Öquist
2008-12-23 @ 20:43:04

Egentligen så tycker jag faktisk att vi var den snyggaste klassen, kung var vi också speciellt våra boys ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback