Merry Christmas

2008-12-24

HejHej:) Såg just klart She's the man(igen) :) Har sett den 4 ggr på 2 dagar ;) hihi Men den är lika bra varje gång! :) Idag så har det varit en skön och lugn dag, först vaknade jag, fick ett morgonpaket, sen såg jag en film(minns inte vad den hette) och sen en till film, de var Guldkompassen :)
Sen blev de gröt till lunch, sen gick jag och gjorde iårdning mig  :) Sen såg vi Kalle Anka och sen blev de julklapps utdelning!! :D Fick kläder, pengar, biobiljett + lite till :)
 
Efter de åt vi julbord! :)
 
Senare började jag se She's the man , med då skulle dom andra se Madagaskar 2, så jag gick och såg den.
 Då filmen var klar gick jag ner oh fortsatte se She's the man :)
Men nu ska jag gå och se filmen pappa, Lars och Jonte ser. Sen gå och börja läsa en av It girl böckerna jag fick :) Ha de bra och God jul ! :D:D



Det jag fick :) + lite mer som jag inte orkade hämta ;) hihi



god jul/ sofia
2008-12-24 @ 23:56:21 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback