Life gets so confusing, When you know what you're loosing

2008-12-03
Hej, har just städat biorummet, ska snart hoppa i duschen och sen lägga ansiktsmask. Måste också läsa lite på NO;n har prov imorrn, men har pluggat ganska så mkt, så vi får se hur det går. Idag så vare skola, vi bakade lussekatter på HK;n, det blev åndå gott! Då skolan slutade så gick jag, Felice, Mimmi och Ruben hem, inte mysit må jag säga, snöade mkt och man blev blöt. Sen då jag kom hem så pluggade jag lite, efter det for jag, Sebbe, Jonte, mamma och Jackie och handalde, jag köpte på Proffs hårspray :) På ridningen då hade vi cavalettie, jag hade Mr X och har är väldigt känslig och springer mkt och jag som inte han ta med ngn skyddsväst, hehe. Sen så gjorde jag väl inte så mer, men nu ska jag gå i duschen, vi synes :)
2008-12-03 @ 20:22:06 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback