I need you like a heart needs a beat

2008-12-06
Tjuu! Åt just, de blev kyckling och pasta.
Skrev ingenting igår gör jag hade inte riktigt tid. Men jag var på skolan och vi hade oförberett matte prov.. ;P menmen, det gick bra iaf :) *i think. Sen for jag Elin och Alexandra på stan. Senare på kvällen så for jag till Alle, vi tittade på idol, osv. :) Då jag kom hem gick jag och såg film.

Idag har jag varit på stan med morsan och farsan, vi köpte julklappar bland annat till mig, så jag vet på ett ungefär vad jag ska få, haha :) Senare ikv så vet jag inte var jag ska göra, ngn som vill hitta på ngt så är de bara och ringa! :) Kan inte svara på sms hör jag har inga pengar :( Får nog ta och fylla på! Men nu ska Jonte ha datorn, så ni får ha det så bra!! :D

Katy Perry - Hot'n'Cold


Kram/ s :)
2008-12-06 @ 18:05:08 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback