Feeling a moment

2009-09-24

TJAAAA!

nu är det bestämt, på söndag drar vi iväg till turkiet. FYFAN, så skönt!
Iväg till värmen och bort från skolan! Kan inte bli bättre. Men de kommer
förståss sakna alla där hemma, men de är ju bara en vecka. En annan
sak som är jobbigt är att jag missar ett so-prov och orienteringsprovet.
Hatar att göra prov och sånt senare. Jag som vill göra bort de. Men
lite sent att göra nu..

Just nu har jag tagit paus, håller på att göra en HK-inlämning som
ska vara inne imorrn. Men mamma hjälper mig, hihihih. Har också
gjort spanska läxan. Grymt skönt att få göra bort läxor. Och imorrn
är det Fredag, fan va skönt med helg!
och då jag kommer hem från
turkiet så har vi prao och jag ska praoa med Felice hos hennes mamma.
Så jag slipper skolan i 2 veckor! JIPPI!!!!!!!!!! 

Nu ska jag åter gå till pluggandet.... Ha det så bra!♥

tihi

2009-09-24 @ 18:04:42 Allmänt Permalink


1 Comments

fridaaaao
2009-09-24 @ 21:50:47

vem ska jag nu prata med på no:n :(:(:(:(


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback