seeeeeeegt

2009-06-11

förlåt för dålig uppdarering, men har inte orkat., menmen.

I tisdags var vi på gläntar med alla 8or, där gjorde vi en massa olika saker, alltså yp ''lekar''. Vi var olika grupper och jag var enda tjejen i min grupp, haha. På kvällen for vi och såg på balen, många fina par var de där.

I går var vi på havsbadet med klassen. Jag och mimmi åkter vattenskoter dit, då vi kom dit så fota vi och gjorde lite av allt. Åt hamburgare, åt godis, låg i sanden och snackade och brottades och lekte ''lekar''. Vilken inte var så kul så vi slutade leka, hahah.

Sen for vi hem, då duschade jag osv. Sen for vi och mötte upp klassen på arbaillo(stavning) och åt. Jag åt en kebabrulle och blev jääääävligt mätt, men de var jäääävligt gott. Sen gick jag och nåra på stan och testade olika saker och jag och hanna lejdade oss i provhytten och vi skattade så vi fick ont i magen, hahah.

Idag så forsov oss jag och mimmi. Vi började halv nio och vi vaknade kvart i nio! De var elin som ringde och väckte oss, tack elin! annars hade vi nog missat skolan.
samtalen löd såhär;

(jag) - hallå
(elin) - hej, vars är ni?
(jag) - ligger i sängen
(elin) - jaha, men vi har börjat
jag tittade på klockan och märkte vad den var.
(jag) - FAN! vi kommer!

(klick)

sen petade jag i mimmi och hon vaknade hastigt.

(jag) - VI HAR BÖRJAT FÖR EN KVART SEN!
(mimmi) - VA?! HELVETTE! FAN!

så var våran morgon, fast som tur var kunde simon skjutsa oss.

Efter skolan for jag in till stan och mötte upp lotta och elin och nu är jag hemma.



lite bilder

balen

phb

sofia och hans

elin och frida

elin och frida




jag

söta jävlen!

hhaha, snyggisar!
2009-06-11 @ 16:27:22 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback