medelhavet imorrn!

2009-06-21
Jag och mimmi drog till Linus igår, där var de lite folk. Vi såg film, åt panpizza osv, sen efter ett tag fick vi ett ryck och hoppade på cyklarna till bigboy. Där var de massa folk, vi satt där och snackade osv. Senare for vi hem till Erik och chillade, vi gick ner till bryggan osv. Då vi åkte hem kring 4, ångrade vi oss och for till statoil och köpte hamburgare, sen for vi hem och somnade på en gång.  kvällen var iaf mktmkt kul!


tog ingen bild igårn, så ännu en gång har jag snott från mimmis blogg;)



Idag så vakande vi kring 1, första gången jag vakanr så sent. Så jag och mimmi drog på oss bikinin, för de var så bra väder. Sen gick vi in och åt, eller jag åt och mimmi satt vid datan. Sen for jag hem och packade väskan och for till mamma och åt, där jag är nu. Snart ska jag fara till mimmi och ''fixa'' mig, sen ska vi fara någerts. Men ska inte vara ute så länge för vi far ju imorrn. Fan så kul de ska bli!!

skriver ett inlägg senare ikv, pusssss!
2009-06-21 @ 16:42:50 Allmänt Permalink


1 Comments

mimmi
2009-06-21 @ 18:12:10

tattarn :( ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback