just let it go

2009-06-07
kom hem för typ 20 min sen, har sovit hos alle hela helgen. I fredags for jag och lotta till måns och träffa, senare for jag till alexandra, vi for ut och cyklade och chillade.

Lördag så vakande vi kring halv 12, sen satt vi och chillade. Sen började vi städa hennes rum, då vi hade städat klart mer än halva rummet for vi till deras stuga på havsbadet (pitsund) , sen for vi hem och fixade oss och drog till crusingen och träffade folk. Sen efter de for vi till alle och jag sov över där igen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ta de lungt. Fast än vi är lediga imorrn, eller de är operation dagsverket.


tog inga bilder, men de här var från förra crusingen.
2009-06-07 @ 13:27:43 Allmänt Permalink


1 Comments

Anonym
2009-06-07 @ 18:20:05

dennis epa längst bak!:D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback