EXAMEN

2009-06-13
Nu är de sommarlov, fan så skönt! 10 veckors frihet!

Igår vakande jag och mimmi vid 6 tiden, men jag låg i sängen till 20 i 7 medsans hon gick upp. Vi fixade oss och åkte med Elin till skolan, när vi kom dit så samlades vi för att gå in och lyssna på rektorerna som pratade och sen på alla som sjöng, vissa var riktigt bra! Sen fick vi våra betyg och sen fick vi SOMMARLOV!

Sen for jag och mimmi in till stan, för att äta examens lunch, vi åt på nodo. Sen gick vi omkring och kikade i stan. Jag hittade ett linne som mamma har köpt åt mig.

Då vi kom hem for vi ut till pitholm i skogen och var med folk och hade kul.
Vi for hem vid 12, då åkte jag och mimmi runt i stan med simon i hans bil, då gick vi in på 7eleven och köpte bullar och dricka. Då vi kom hem så la vi oss i sängen och jag blev grymtt trött och somnade typ kvart i 3.


alexandras bild
2009-06-13 @ 13:11:19 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback